Header Ads

តើអ្វីជាទីផ្សារឌីជីថល? What is Digital Marketing?


    លោកអ្នកប្រហែលឮពាក្យ « Digital Marketing » ជាច្រើនណាស់មកហើយ ម្យ៉ាងទៀតមានផេក និងវគ្គសិក្សាជាច្រើនដែលនិយាយពីវា!  

ដោយសារពាក្យនេះមានការពេញនិយមជាខ្លាំង កន្លែងមួយចំនួនបានយកពាក្យនេះជាធ្នាក់ដើម្បីទាក់ទាញអ្នកមើលអោយចូលទៅចុះឈ្មោះរៀនជាច្រើន ដែលពេលខ្លះ អ្នករៀនមួយចំនួនអាចបានផល ស្របពេលអ្នកខ្លះទៀតខកបំណងនឹងវគ្គនោះ។  


តើអ្វីជា Digital Marketing ឬ យើងប្រែថា ការធ្វើទីផ្សារបែបឌីជីថល?  


និយាយអោយងាយយល់   ការធ្វើទីផ្សារបែបឌីជីថល (Digital Marketing) ជាការប្រើឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិច ឬអិនធើណិត ក្នុងការធ្វើទីផ្សារដើម្បីសម្រេចគោលដៅណាមួយ។ ឧទា៖ អ្នកប្រើ ហ្វេសប៊ុក ប្រើ  Telegram ឬemail ដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាងមួយអតិថិជន ឬស្វែងរកអតិថិជនថ្មីៗជាដើម។   



ពាក្យ ការធ្វើទីផ្សារបែបឌីជីថល (Digital Marketing) នេះ ងាយណាស់មែនទេ? ត្រូវហើយ! តែពេលអនុវត្តន៍លើអាជីវកម្ម វាមិនងាយដូចអត្ថន័យវាឡើយ តែក៏មិនមែនមានន័យថា យើងធ្វើមិនបានដែរ!  



រាល់ថ្ងៃនេះ អ្នកបានធ្វើវាខ្លះៗមកហើយ គ្រាន់តែអ្នកអាចមិនដឹងខ្លួនប៉ុណ្ណោះ!  នៅថ្ងៃបន្ទាប់ យើងនឹងនិយាយពី ប្រភេទនៃការធ្វើទីផ្សារបែបឌីជីថល (Digital Marketing) ដែលគេពេញនិយមធ្វើ!  

ការណែនាំឱ្យស្គាល់ពី ទីផ្សារឌីជីថល ឬ ឌីជីថលម៉ាឃីតធីង
Introduction to Digital Marketing

    ទីផ្សារឌីជីថល គឺទីផ្សារណាមួយដែលប្រើឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិក និងអាចត្រូវបានប្រើដោយអ្នកជំនាញផ្នែកទីផ្សារដើម្បីបញ្ជូនសារផ្សព្វផ្សាយ និងវាស់ស្ទង់ឥទ្ធិពលរបស់វាតាមរយៈការធ្វើដំណើររបស់អតិថិជនរបស់អ្នក។ នៅក្នុងការអនុវត្ត ទីផ្សារឌីជីថលជាធម្មតាសំដៅទៅលើយុទ្ធនាការទីផ្សារអនឡាញដែលបង្ហាញនៅលើកុំព្យូទ័រ ទូរស័ព្ទ ថេប្លេត ឬឧបករណ៍ផ្សេងទៀត។ វាអាចមានទម្រង់ជាច្រើន រួមទាំងវីដេអូអនឡាញ ការបង្ហាញការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ទីផ្សារម៉ាស៊ីនស្វែងរក ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មសង្គមដែលបង់ប្រាក់ និងការបង្ហោះប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។ ទីផ្សារឌីជីថលជារឿយៗត្រូវបានប្រៀបធៀបទៅនឹង "ទីផ្សារបែបប្រពៃណី" ដូចជាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមទស្សនាវដ្តី ផ្ទាំងប៉ាណូ និងសំបុត្រផ្ទាល់។ ជា​ធម្មតា​ទូរទស្សន៍​ត្រូវ​បាន​គេ​បញ្ចូល​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​បែប​ប្រពៃណី។

តើអ្នកដឹងទេថា ជនជាតិអាមេរិកច្រើនជាង 3 ភាគបួន ចូលអ៊ីនធឺណិតជារៀងរាល់ថ្ងៃ? មិន​ត្រឹម​តែ​ប៉ុណ្ណឹង​ទេ 43% បន្ត​ច្រើន​ជាង​ម្តង​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ ហើយ 26% គឺ​តាម​អ៊ីនធឺណិត " ស្ទើរ​តែ​ជាប់​ជានិច្ច "។

តួលេខទាំងនេះគឺខ្ពស់ជាងក្នុងចំណោមអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណិតតាមទូរស័ព្ទ។ 89% នៃជនជាតិអាមេរិកចូលអ៊ីនធឺណេតយ៉ាងហោចណាស់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ ហើយ 31% តែងតែអនឡាញ។ ក្នុងនាមជាអ្នកទីផ្សារ វាជារឿងសំខាន់ក្នុងការទាញយកអត្ថប្រយោជន៍ពីពិភពឌីជីថលជាមួយនឹងវត្តមាននៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមអ៊ីនធឺណិត តាមរយៈការកសាងម៉ាកយីហោ ការផ្តល់បទពិសោធន៍អតិថិជនដ៏អស្ចារ្យ ដែលនាំមកនូវអតិថិជនសក្តានុពលកាន់តែច្រើន និងច្រើនទៀតជាមួយនឹងយុទ្ធសាស្ត្រឌីជីថល។យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារឌីជីថលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់បណ្តាញឌីជីថលផ្សេងៗគ្នា – ដូចជាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ការបង់ប្រាក់ក្នុងមួយចុច ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក និងទីផ្សារអ៊ីមែល – ដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនដែលមានស្រាប់ និងបុគ្គលដែលចាប់អារម្មណ៍លើផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។ ជាលទ្ធផល អ្នកអាចបង្កើតម៉ាកយីហោ ផ្តល់នូវបទពិសោធន៍អតិថិជនដ៏អស្ចារ្យ នាំយកអតិថិជនសក្តានុពល និងអ្វីៗជាច្រើនទៀត។

តើទីផ្សារឌីជីថលគឺជាអ្វី?




ទីផ្សារឌីជីថល ហៅផងដែរថា ទីផ្សារអនឡាញ គឺជាការផ្សព្វផ្សាយម៉ាកយីហោ ដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនសក្តានុពល ដោយប្រើអ៊ីនធឺណិត និងទម្រង់ផ្សេងទៀតនៃការទំនាក់ទំនងឌីជីថល។ នេះរួមបញ្ចូលមិនត្រឹមតែ អ៊ីមែល ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមគេហទំព័រប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏មានសារជាអក្សរ និងពហុព័ត៌មានជាបណ្តាញទីផ្សារផងដែរ 

សំខាន់ប្រសិនបើយុទ្ធនាការទីផ្សារពាក់ព័ន្ធនឹងការទំនាក់ទំនងតាមឌីជីថល នោះគឺជាទីផ្សារឌីជីថល។


ទីផ្សារខាងក្នុងធៀបនឹងទីផ្សារឌីជីថល 

ទីផ្សារឌីជីថល និង ទីផ្សារខាងក្នុង ត្រូវបានយល់ច្រលំយ៉ាងងាយស្រួល ហើយសម្រាប់ហេតុផលល្អ។ ទីផ្សារឌីជីថលប្រើឧបករណ៍ដូចគ្នាជាច្រើនដូចជា ទីផ្សារខាងក្នុង - អ៊ីមែល និងមាតិកាអនឡាញ ដើម្បីដាក់ឈ្មោះមួយចំនួន។ ទាំងពីរមានដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍នៃអនាគតតាមរយៈដំណើររបស់អ្នកទិញ និងបង្វែរពួកគេទៅជាអតិថិជន។ ប៉ុន្តែ​វិធី​សាស្រ្ដ​ទាំង​ពីរ​យក​ទស្សនៈ​ខុស​គ្នា​នៃ​ទំនាក់ទំនង​រវាង​ឧបករណ៍​និង ​គោលដៅ ។

ទីផ្សារឌីជីថលពិចារណាពីរបៀបដែលឧបករណ៍បុគ្គល ឬបណ្តាញឌីជីថលអាច បំប្លែង ការរំពឹងទុក។ យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ ឌីជីថលរបស់ម៉ាកយីហោ អាចប្រើ វេទិកាច្រើន ឬផ្តោតលើកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទាំងអស់របស់វានៅលើវេទិកា 1 ។ ជាឧទាហរណ៍ ក្រុមហ៊ុនមួយអាចបង្កើតខ្លឹមសារជាចម្បងសម្រាប់វេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងយុទ្ធនាការទីផ្សារអ៊ីមែល ខណៈពេលដែលមិនអើពើនឹងផ្លូវទីផ្សារឌីជីថលផ្សេងទៀត។

ម្យ៉ាងវិញទៀត ទីផ្សារចូលគឺជាគំនិតរួម។ វាពិចារណាលើគោលដៅជាមុនសិន បន្ទាប់មកមើលឧបករណ៍ដែលមានដើម្បីកំណត់ថា តើមួយណានឹងមានប្រសិទ្ធភាពដល់អតិថិជនគោលដៅ ហើយបន្ទាប់មកនៅដំណាក់កាលណានៃដំណើរការលក់ដែលគួរតែកើតឡើង។ ជាឧទាហរណ៍ និយាយថាអ្នកចង់បង្កើនចរាចរគេហទំព័រ ដើម្បីបង្កើតការរំពឹងទុក និងការនាំមុខបន្ថែមទៀត។ អ្នកអាចផ្តោតលើការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក នៅពេលបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារមាតិការបស់អ្នក ដែលនាំឱ្យមាតិកាដែលប្រសើរឡើង រួមទាំង ប្លុក ទំព័រចុះចត និងច្រើនទៀត។

អ្វីដែលសំខាន់បំផុតដែលត្រូវចងចាំអំពីទីផ្សារឌីជីថល និងទីផ្សារខាងក្នុងគឺថា ក្នុងនាមជាអ្នកជំនាញផ្នែកទីផ្សារ អ្នកមិនចាំបាច់ជ្រើសរើសរវាង 2 នោះទេ។ ជាការពិត ពួកគេធ្វើការជាមួយគ្នាបានល្អបំផុត។ ទីផ្សារខាងក្នុងផ្តល់នូវរចនាសម្ព័ន្ធ និងគោលបំណងសម្រាប់ទីផ្សារឌីជីថលប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពដល់កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សារឌីជីថល ដោយធ្វើឱ្យប្រាកដថាបណ្តាញទីផ្សារឌីជីថលនីមួយៗដំណើរការឆ្ពោះទៅរកគោលដៅមួយ។

ហេតុអ្វីទីផ្សារឌីជីថលមានសារៈសំខាន់?

ប្រភេទនៃទីផ្សារណាមួយអាចជួយឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នករីកចម្រើន។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ទីផ្សារឌីជីថលកាន់តែមានសារៈសំខាន់ ដោយសាររបៀបដែលបណ្តាញឌីជីថលអាចចូលដំណើរការបាន។ តាមពិតទៅ មានអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណែតចំនួន 5 ពាន់លាននាក់នៅទូទាំងពិភពលោកក្នុងខែមេសា ឆ្នាំ 2022 តែម្នាក់ឯង។

ពីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមទៅសារជាអក្សរ មានវិធីជាច្រើនក្នុងការប្រើប្រាស់យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារឌីជីថល ដើម្បីទំនាក់ទំនងជាមួយទស្សនិកជនគោលដៅរបស់អ្នក។ លើសពីនេះ ទីផ្សារឌីជីថលមានការចំណាយជាមុនតិចតួច ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាបច្ចេកទេសទីផ្សារដែលមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់អាជីវកម្មខ្នាតតូច។

B2B ធៀបនឹង B2C ទីផ្សារឌីជីថល

យុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារឌីជីថលដំណើរការសម្រាប់ ក្រុមហ៊ុន B2B (អាជីវកម្មទៅអាជីវកម្ម) ក៏ដូចជាក្រុមហ៊ុន B2C (អាជីវកម្មដល់អតិថិជន) ប៉ុន្តែការអនុវត្តល្អបំផុត មានភាពខុសគ្នាខ្លាំងរវាង 2 ។ នេះជាការពិនិត្យមើលកាន់តែដិតដល់អំពីរបៀបដែលទីផ្សារឌីជីថលត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារ B2B និង B2C។

  • អតិថិជន B2B ទំនងជាមានដំណើរការធ្វើការសម្រេចចិត្តយូរជាងនេះ ហើយដូច្នេះដំណើរការលក់កាន់តែយូរ ។ យុទ្ធសាស្រ្តកសាងទំនាក់ទំនងដំណើរការបានល្អប្រសើរសម្រាប់អតិថិជនទាំងនេះ ចំណែកអតិថិជន B2C មានទំនោរឆ្លើយតបកាន់តែប្រសើរចំពោះការផ្តល់ជូន និងសាររយៈពេលខ្លី។
  • ប្រតិបត្តិការ B2B ជាធម្មតាផ្អែកលើតក្កវិជ្ជា និងភ័ស្តុតាង ដែលជាអ្វីដែលអ្នកទីផ្សារឌីជីថល B2B ជំនាញមានវត្តមាន។ ខ្លឹមសារ B2C ទំនងជាផ្អែកលើអារម្មណ៍ ដោយផ្តោតលើការធ្វើឱ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ល្អចំពោះការទិញ។
  • ការសម្រេចចិត្ត B2B មានទំនោរត្រូវការការបញ្ចូលរបស់មនុស្សច្រើនជាង 1 នាក់ ។ សមា្ភរៈទីផ្សារដែលជំរុញការសម្រេចចិត្តទាំងនេះបានល្អបំផុត ទំនងជាអាចចែករំលែកបាន និងអាចទាញយកបាន។ ម្យ៉ាងវិញទៀត អតិថិជន B2C ពេញចិត្តចំពោះការតភ្ជាប់មួយទល់នឹងមួយជាមួយម៉ាក។


ជាការពិតណាស់ មានករណីលើកលែងចំពោះគ្រប់ច្បាប់។ ក្រុមហ៊ុន B2C ដែលមានផលិតផលសំបុត្រខ្ពស់ ដូចជារថយន្ត ឬកុំព្យូទ័រ អាចផ្តល់ព័ត៌មាន និងខ្លឹមសារធ្ងន់ធ្ងរជាងនេះ។ ជាលទ្ធផល យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នកតែងតែត្រូវតម្រង់ឆ្ពោះទៅរកមូលដ្ឋានអតិថិជនរបស់អ្នក មិនថាអ្នកជា B2B ឬ B2C ក៏ដោយ។

សូមក្រឡេកមើលទស្សនិកជនបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នក ដើម្បីបង្កើតយុទ្ធនាការទីផ្សារអនឡាញដែលមានព័ត៌មាន និងគោលដៅ។ការធ្វើដូច្នេះធានាថាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សាររបស់អ្នកមានប្រសិទ្ធភាព ហើយអ្នកអាចចាប់យកចំណាប់អារម្មណ៍របស់អតិថិជនសក្តានុពល។

ប្រភេទនៃទីផ្សារឌីជីថល

មានជំនាញជាច្រើននៅក្នុងទីផ្សារឌីជីថល ដោយសារមានវិធីធ្វើអន្តរកម្មដោយប្រើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយឌីជីថល។នេះគឺជាឧទាហរណ៍សំខាន់ៗមួយចំនួននៃ ប្រភេទនៃ យុទ្ធសាស្ត្រ ទីផ្សារឌីជីថល ។


ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក

    ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក ឬ 
SEO គឺជាឧបករណ៍បច្ចេកទេសទីផ្សារជាជាងទម្រង់នៃទីផ្សារនៅក្នុងខ្លួនវាផ្ទាល់។The Balance កំណត់វាថាជា "សិល្បៈ និងវិទ្យាសាស្រ្តនៃការធ្វើឱ្យគេហទំព័រមានភាពទាក់ទាញចំពោះម៉ាស៊ីនស្វែងរក"។


ផ្នែក "សិល្បៈ និងវិទ្យាសាស្ត្រ" នៃ SEO គឺជាអ្វីដែលសំខាន់បំផុត។ SEO គឺជាវិទ្យាសាស្ត្រមួយ ព្រោះវាតម្រូវឱ្យអ្នកស្រាវជ្រាវ និងថ្លឹងថ្លែងនូវកត្តារួមចំណែកផ្សេងៗ ដើម្បីសម្រេចបាននូវចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់បំផុតដែលអាចធ្វើទៅបាននៅលើទំព័រលទ្ធផលម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SERP) ។




សព្វថ្ងៃនេះ ធាតុសំខាន់បំផុតដែលត្រូវពិចារណា នៅពេលបង្កើនប្រសិទ្ធភាពគេហទំព័រសម្រាប់ម៉ាស៊ីនស្វែងរករួមមាន:

  • គុណភាពនៃមាតិកា
  • កម្រិតនៃការចូលរួមរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
  • ភាពរួសរាយរាក់ទាក់ចល័ត
  • ចំនួន និងគុណភាពនៃ តំណភ្ជាប់ចូល

បន្ថែមពីលើធាតុខាងលើ អ្នកត្រូវបង្កើនប្រសិទ្ធភាព SEO បច្ចេកទេស ដែលជាសមាសធាតុខាងក្រោយទាំងអស់នៃគេហទំព័ររបស់អ្នក។ វារួមបញ្ចូលរចនាសម្ព័ន្ធ URL ពេលវេលាផ្ទុក និងតំណដែលខូច។ ការកែលម្អ SEO បច្ចេកទេសរបស់អ្នកអាចជួយឱ្យម៉ាស៊ីនស្វែងរកកាន់តែប្រសើរឡើងក្នុងការរុករក និងរុករកគេហទំព័ររបស់អ្នក។

ការប្រើប្រាស់យុទ្ធសាស្ត្រនៃកត្តាទាំងនេះធ្វើឱ្យម៉ាស៊ីនស្វែងរកបង្កើនប្រសិទ្ធភាពជាវិទ្យាសាស្ត្រ ប៉ុន្តែភាពមិនអាចទាយទុកជាមុនបានដែលពាក់ព័ន្ធធ្វើឱ្យវាក្លាយជាសិល្បៈ។

ទីបំផុត គោលដៅគឺដើម្បីដាក់ចំណាត់ថ្នាក់នៅលើទំព័រដំបូងនៃទំព័រលទ្ធផលរបស់ម៉ាស៊ីនស្វែងរក។ នេះធានាថាអ្នកដែលស្វែងរកសំណួរជាក់លាក់ទាក់ទងនឹងម៉ាករបស់អ្នកអាចស្វែងរកផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកយ៉ាងងាយស្រួល។ ខណៈពេលដែលមានម៉ាស៊ីនស្វែងរកជាច្រើន អ្នកទីផ្សារឌីជីថលតែងតែផ្តោតលើ Google ចាប់តាំងពីវាជាអ្នកដឹកនាំពិភពលោកនៅក្នុងទីផ្សារម៉ាស៊ីនស្វែងរក។

នៅក្នុង SEO មិនមានកំណត់បរិមាណ ឬច្បាប់ជាប់លាប់សម្រាប់ចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់នៅលើម៉ាស៊ីនស្វែងរកទេ។ Google និងម៉ាស៊ីនស្វែងរកផ្សេងទៀតផ្លាស់ប្តូរក្បួនដោះស្រាយរបស់ពួកគេ ស្ទើរតែឥតឈប់ឈរ ដូច្នេះវាមិនអាចទៅរួចទេក្នុងការធ្វើការព្យាករណ៍ពិតប្រាកដ។ អ្វី​ដែល​អ្នក​អាច​ធ្វើ​បាន​គឺ​តាម​ដាន​ការ​អនុវត្ត​ទំព័រ​របស់​អ្នក​យ៉ាង​ដិត​ដល់​ និង​ធ្វើ​ការ​កែ​តម្រូវ​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​អ្នក​ស្រប​តាម។

ទីផ្សារមាតិកា

ដូចដែលបានរៀបរាប់ គុណភាពនៃមាតិការបស់អ្នកគឺជាសមាសធាតុសំខាន់នៃទំព័រដែលបានកែលម្អ។ ជាលទ្ធផល SEO គឺជាកត្តាចំបងក្នុង ទីផ្សារមាតិកា ដែលជាយុទ្ធសាស្ត្រផ្អែកលើការចែកចាយមាតិកាដែលពាក់ព័ន្ធ និងមានតម្លៃដល់ ទស្សនិកជនគោលដៅ 



ដូចនៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារណាមួយដែរ គោលដៅនៃទីផ្សារមាតិកាគឺដើម្បី ទាក់ទាញអ្នកដឹកនាំ ដែលទីបំផុតបំប្លែងទៅជាអតិថិជន។ ប៉ុន្តែវាធ្វើខុសពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបែបប្រពៃណី។ ជំនួសឱ្យការទាក់ទាញការរំពឹងទុកជាមួយនឹងតម្លៃសក្តានុពលពីផលិតផល ឬសេវាកម្ម វាផ្តល់តម្លៃដោយឥតគិតថ្លៃក្នុងទម្រង់ជាសម្ភារៈសរសេរដូចជា៖

  • ប្រកាសប្លក់
  • សៀវភៅអេឡិចត្រូនិច
  • សំបុត្រព័ត៌មាន
  • ប្រតិចារិកវីដេអូ ឬសំឡេង
  • ក្រដាសស
  • Infographics
  • ផ្សេងៗជាច្រើនទៀត 

បញ្ហាទីផ្សារមាតិកា ហើយមានស្ថិតិជាច្រើនដើម្បីបញ្ជាក់វា ៖

  • 84% នៃអ្នកប្រើប្រាស់រំពឹងថាក្រុមហ៊ុននឹងផលិតបទពិសោធន៍មាតិកាកម្សាន្ត និងមានប្រយោជន៍
  • 62% នៃក្រុមហ៊ុនដែលមានបុគ្គលិកយ៉ាងហោចណាស់ 5,000 នាក់ផលិតមាតិកាប្រចាំថ្ងៃ
  • 92% នៃអ្នកទីផ្សារជឿថាក្រុមហ៊ុនរបស់ពួកគេឱ្យតម្លៃមាតិកាជាទ្រព្យសម្បត្តិសំខាន់

មានប្រសិទ្ធភាពដូចទីផ្សារមាតិកាដែរ វាអាចមានល្បិច។ អ្នកសរសេរទីផ្សារមាតិកាត្រូវតែអាចដាក់ចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់នៅក្នុងលទ្ធផលម៉ាស៊ីនស្វែងរក ខណៈពេលដែលក៏មានការចូលរួមពីមនុស្សដែលនឹងអានសម្ភារៈ ចែករំលែកវា និងធ្វើអន្តរកម្មបន្ថែមទៀតជាមួយម៉ាក។ នៅពេលដែលខ្លឹមសារពាក់ព័ន្ធ វាអាចបង្កើតទំនាក់ទំនងរឹងមាំពេញបំពង់។

ដើម្បីបង្កើតខ្លឹមសារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ដែលមានភាពពាក់ព័ន្ធ និងទាក់ទាញ វាជារឿងសំខាន់ក្នុងការកំណត់អត្តសញ្ញាណទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ តើនរណាជាអ្នកព្យាយាមឈានដល់ទីបញ្ចប់ជាមួយនឹងការខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សារមាតិការបស់អ្នក? នៅពេលដែលអ្នកយល់កាន់តែច្បាស់ពីទស្សនិកជនរបស់អ្នក អ្នកអាចកំណត់ប្រភេទនៃមាតិកាដែលអ្នកនឹងបង្កើត។ អ្នកអាចប្រើទម្រង់ជាច្រើននៃមាតិកានៅក្នុងទីផ្សារមាតិការបស់អ្នក រួមទាំងវីដេអូ ការបង្ហោះប្លុក សន្លឹកកិច្ចការដែលអាចបោះពុម្ពបាន និងច្រើនទៀត។

មិនថាអ្នកបង្កើតមាតិកាណាក៏ដោយ វាជាគំនិតល្អក្នុងការធ្វើតាមការអនុវត្តល្អបំផុតនៃទីផ្សារមាតិកា។ នេះមានន័យថាធ្វើឱ្យខ្លឹមសារដែលត្រឹមត្រូវតាមវេយ្យាករណ៍ គ្មានកំហុស ងាយស្រួលយល់ ពាក់ព័ន្ធ និងគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍។ ខ្លឹមសាររបស់អ្នកក៏គួរទាក់ទាញអ្នកអានទៅកាន់ដំណាក់កាលបន្ទាប់នៅក្នុងបំពង់បង្ហូរប្រេងផងដែរ ថាតើនោះជាការប្រឹក្សាដោយឥតគិតថ្លៃជាមួយអ្នកតំណាងផ្នែកលក់ ឬទំព័រចុះឈ្មោះ។

ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម


ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមមានន័យថា ជំរុញចរាចរណ៍ និង ការយល់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោ ដោយការចូលរួមមនុស្សក្នុងការពិភាក្សាតាមអ៊ីនធឺណិត។ អ្នកអាចប្រើទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីរំលេចម៉ាកយីហោ ផលិតផល សេវាកម្ម វប្បធម៌ និងអ្វីៗជាច្រើនទៀតរបស់អ្នក។ ជាមួយនឹងមនុស្សរាប់ពាន់លាននាក់ដែលចំណាយពេលរបស់ពួកគេចូលរួមក្នុងវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ការផ្តោតលើទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមអាចមានប្រយោជន៍។



វេទិកាឌីជីថលដ៏ពេញនិយមបំផុតសម្រាប់ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមគឺ Facebook Twitter និង Instagram ជាមួយនឹង LinkedIn និង YouTube មិនឆ្ងាយប៉ុន្មានទេ។ ទីបំផុត វេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមណាមួយដែលអ្នកប្រើសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នក អាស្រ័យលើគោលដៅ និងទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ ឧទាហរណ៍ ប្រសិនបើអ្នកចង់ស្វែងរកការនាំមុខថ្មីសម្រាប់ការចាប់ផ្តើម FinTech របស់អ្នក ការកំណត់គោលដៅទស្សនិកជនរបស់អ្នកនៅលើ LinkedIn គឺជាគំនិតដ៏ល្អមួយចាប់តាំងពីអ្នកជំនាញក្នុងឧស្សាហកម្មសកម្មនៅលើវេទិកា។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ការដំណើរការការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនៅលើ Instagram ប្រហែលជាប្រសើរជាងសម្រាប់ម៉ាកយីហោរបស់អ្នក ប្រសិនបើអ្នកដំណើរការ B2C ផ្តោតលើអ្នកប្រើប្រាស់វ័យក្មេង។

ដោយ​សារ​តែ​ទីផ្សារ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​ទាក់​ទង​នឹង​ការ​ចូល​រួម​របស់​ទស្សនិកជន​យ៉ាង​សកម្ម វា​បាន​ក្លាយ​ជា ​វិធី​ដ៏​ពេញ​និយម​មួយ​ក្នុង​ការ​ទទួល​បាន​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍ ។ វាជាឧបករណ៍ផ្ទុកមាតិកាពេញនិយមបំផុតសម្រាប់អ្នកទីផ្សារឌីជីថល B2C នៅ 96% ហើយវាកំពុងទទួលបានដីនៅក្នុងវិស័យ B2B ផងដែរ។ យោងតាមវិទ្យាស្ថានទីផ្សារមាតិកា 61% នៃអ្នកទីផ្សារមាតិកា B2B បានបង្កើនការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនៅឆ្នាំនេះ។

ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមផ្ដល់នូវ មាត្រដ្ឋាន ការចូលរួមដែលភ្ជាប់មកជាមួយ ដែលមានប្រយោជន៍ខ្លាំងណាស់ក្នុងការជួយអ្នកឱ្យយល់ពីរបៀបដែលអ្នកកំពុង ឈានដល់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក ។ អ្នកអាចសម្រេចចិត្តថាតើអន្តរកម្មប្រភេទណាដែលមានន័យបំផុតសម្រាប់អ្នក ថាតើវាមានន័យថាចំនួននៃការចែករំលែក មតិយោបល់ ឬការចុចសរុបទៅកាន់ គេហទំព័រ របស់អ្នក ។

ការទិញដោយផ្ទាល់ប្រហែលជាមិនមែនជា គោលដៅនៃយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នកទេ ។ ម៉ាកយីហោជាច្រើនប្រើទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីចាប់ផ្តើមការសន្ទនាជាមួយទស្សនិកជនជាជាងលើកទឹកចិត្តឱ្យពួកគេចំណាយប្រាក់ភ្លាមៗ។ នេះជារឿងធម្មតាជាពិសេសនៅក្នុងម៉ាកដែលកំណត់គោលដៅទស្សនិកជនចាស់ៗ ឬ ផ្តល់ផលិតផល និងសេវាកម្មមិនសមរម្យសម្រាប់ការទិញដោយជំរុញ ។ វាទាំងអស់គឺអាស្រ័យលើគោលដៅទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក។

ដើម្បីបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព វាជារឿងសំខាន់ណាស់ក្នុងការអនុវត្តតាមការអនុវត្តល្អបំផុត។ នេះ​ជា​ការអនុវត្ត​ល្អ​បំផុត​លើ​ទីផ្សារ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​សំខាន់ៗ​មួយចំនួន៖

  • បង្កើតមាតិកាដែលមានគុណភាពខ្ពស់ និងទាក់ទាញ
  • ឆ្លើយតបទៅនឹងមតិយោបល់ និងសំណួរក្នុងលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈ
  • បង្កើតកាលវិភាគប្រកាសតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម
  • ប្រកាសនៅពេលត្រឹមត្រូវ។
  • ជួលអ្នកគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីគាំទ្រកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សាររបស់អ្នក។
  • ស្គាល់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក និងបណ្តាញប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមមួយណាដែលពួកគេសកម្មជាងគេ

ដើម្បីស្វែងយល់បន្ថែមអំពីរបៀបដែល រៀនមេឌៀ Rean Media អាចជួយជាមួយនឹងយុទ្ធសាស្ត្រប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នក សូមពិនិត្យមើលការប្រៀបធៀបនៃ ឧបករណ៍គ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមឥតគិតថ្លៃ របស់យើង ធៀបនឹងឧបករណ៍ផ្សេងទៀត។



No comments

Powered by Blogger.